Гарантійний період може відрізнятися сервісної політики виробника і конкретного виду товару і становить від 2-х тижнів до 36 місяців.

На кожен товар підлягає гарантійному обслуговуванню, покупець отримує гарантійний талон і товарний чек, в якому вказана дата придбання вироби, найменування товару і термін гарантії. Документ дає право на безкоштовне усунення несправностей, що виникли в процесі експлуатації товару.

Будь ласка, зберігайте документи і коробки протягом всього терміну гарантійного обслуговування!

 


Ви можете повернути товар протягом 14 днів після покупки (не рахуючи дня покупки) якщо дотримані наступні умови:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам
  • збережений товарний вигляд - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування
  • на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов

Якщо товар не працює, повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Продавець залишає за собою право відправити товар в Авторизований сервісний центр для проведення перевірки на наявність прихованих недоліків і дефектів товару, що повертається.

Якщо ці умови дотримані, для здійснення повернення слід привезти товар в магазин, а також при собі мати:

  • Товар в повній комплектації
  • Документ, що підтверджує покупку (товарний чек, гарантійний талон)

Повернення грошей проводиться в день звернення, при відсутності грошей в касі магазину - до 5 днів. Розрахунки проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі.

 


 

Споживач має право обміняти придбаний товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Ви можете обміняти товар протягом 14 днів після покупки (не рахуючи дня покупки) якщо дотримані наступні умови:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам
  • збережений товарний вигляд - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування
  • на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

 


Якщо протягом гарантійного терміну в товарі виявлено недолік, Ви маєте право на безкоштовний ремонт по гарантії.

Ви можете звернутися в магазин "DENDI.Ціфрова техніка" за адресою: м. Мукачево, вул. І. Маргітича, 21, в робочі дні з 09:00 до 18:00, в суботу з 09:00 до 16:00, або безпосередньо в сервісний центр виробника. Список адрес Сервісних Центрів є в інструкції або гарантійному талоні, що додається до техніки.

Протягом гарантійного терміну здійснюється ремонт проданого обладнання при дотриманні покупцем умов гарантійного обслуговування!

 

 

Умови гарантійного обслуговування:

  1. Продавець зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцеві, що вийшли з ладу з вини виробника, за умови:
    • наявності документа, що підтверджує покупку (товарний чек, накладна і т.д.);
    • збіг серійного номера, вказаного в гарантійному талоні і на виробі;
    • наявність талона виробника на гарантійне обслуговування;
    • виконання правил використання та зберігання товару, а також використання товару за призначенням.
  2. Вироби НЕ підлягає гарантійному обслуговуванню в випадках:
    • виходу вироби з ладу з вини споживача;
    • невиконання споживачем вимог виробника з експлуатації виробу;
    • відсутності гарантійного талона;
    • терміну гарантійного обслуговування;
    • відсутність або пошкодження фірмових стікерів, встановлених на виріб;
    • відсутності на виробі заводських даних: серійного номера, номера партії або пошкодження зазначених написів в ступеня, що не дозволяє їх прочитати;
    • наявності механічних пошкоджень вироби;
    • несанкціонованої модифікації вироби;
    • термічного пошкодження вироби;
    • спроб ремонту, відкривання вироби покупцем самостійно або третіми особами;
    • недотримання оригінальної комплектації вироби (упаковка, драйвери, документація та ін.)
    • несправність, яка сталася в результаті некоректної роботи програмного забезпечення (діяльність вірусів, збої в ВІОS і т.д.).
  3. Гарантія не поширюється на:
    • програмне забезпечення (операційні системи, програмні продукти);
    • витратні матеріали (картриджі, друкуючі головки, чорнила, тонери)
    • батареї, акумулятори;
    • з'єднують кабелі;
    • чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару.

 


Гарантійний період може відрізнятися сервісної політики виробника і конкретного виду товару і становить
від 2-х тижнів до 36 місяців.

Термін гарантії вказується в Гарантійному талоні, виду при купівлі товару.

Більш докладно про сервісну політику Ви можете поцікавитися на офіційних сайтах виробника.